Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Dober marketing je sicer pomemben, vendar za uspešno prodajo B2B ni dovolj

Ali ste morda opazili, da večina avtorjev obravnava predvsem marketing oziroma marketinški del prodaje B2B?

To pomeni različne vrste promocije in pridobivanje prodajnih stikov s potencialnimi kupci.

Čeprav gre seveda za pomembno dejavnost, pa za uspešno prodajo poslovnim kupcem ni dovolj.

Zato v članku tokrat razlagamo, kaj je drugi ključni dejavnik in kako ugotovimo, katero področje moramo izboljšati, če želimo povečati prodajo B2B.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Je za poslovni uspeh pomembnejši dober marketing ali prodaja?
Trženje
Je za poslovni uspeh pomembnejši dober marketing ali prodaja?
Vprašanje je podobno tistemu o kuri in jajcu, le da je odgovor pri marketingu in prodaji precej bolj preprost.
Kaj morajo o prodaji B2B vedeti marketingaši in zakaj?
Kadri in izobraževanje
Kaj morajo o prodaji B2B vedeti marketingaši in zakaj?
Prvi korak za uspešno trženje pri prodaji poslovnim kupcem je razumevanje, kako prodaja B2B sploh deluje.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...