Trženje
| Jure Habbe
Dober marketing je sicer pomemben, vendar za uspešno prodajo B2B ni dovolj
Ali ste morda opazili, da večina avtorjev obravnava predvsem marketing oziroma marketinški del prodaje B2B?
To pomeni različne vrste promocije in pridobivanje prodajnih stikov s potencialnimi kupci.
Čeprav gre seveda za pomembno dejavnost, pa za uspešno prodajo poslovnim kupcem ni dovolj.
Zato v članku tokrat razlagamo, kaj je drugi ključni dejavnik in kako ugotovimo, katero področje moramo izboljšati, če želimo povečati prodajo B2B.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Trženje
Je za poslovni uspeh pomembnejši dober marketing ali prodaja?
Vprašanje je podobno tistemu o kuri in jajcu, le da je odgovor pri marketingu in prodaji precej bolj preprost.

Kadri in izobraževanje
Kaj morajo o prodaji B2B vedeti marketingaši in zakaj?
Prvi korak za uspešno trženje pri prodaji poslovnim kupcem je razumevanje, kako prodaja B2B sploh deluje.