Prodaja
| Jure Habbe
Dve zlati pravili, kako pridobimo zaupanje kupcev, ki je pogoj za uspešno prodajo B2B
Kot vemo, je eden od ključnih pogojev za prodajo poslovnim kupcem njihovo zaupanje.
In prav pri tem marsikje opažam še precej možnosti za izboljšave.
Gre namreč za dve preprosti pravili, zato je toliko bolj presenetljivo in žalostno, če ju pri svojem delu ne upoštevamo.
Za lažjo predstavo naj ponazorim z nekaj praktičnimi primeri.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
Prodaja
7 načinov, kako navežemo stike s poslovnimi kupci, ki nikakor niso dosegljivi
Za navezavo stikov in dostop do odločevalcev pri nakupih poslovnih kupcev imamo različne možnosti.
Kadri in izobraževanje
Kam se najbolj izplača vložiti denar za prodajno izobraževanje?
Podjetja, ki vlagajo v izobraževanje direktorjev in vodij prodaje, rastejo najmanj 15% hitreje od drugih.