Pojdi na glavno vsebino
Kadri in izobraževanje | Jure Habbe

Edini učinkovit način, s katerim se pri prodaji B2B zares razlikujemo od konkurence

Če ste ob naslovu pomislili na priznano blagovno znamko, kakovost, strokovnost, izkušnje, ali ugodne cene, odgovor ni pravilen.

Vendar je bistveno bolj resen, kot si večinoma predstavljamo, saj je krepko povezan z uspešnostjo prodaje B2B.

Kajti, če poslovni kupci med izdelki, storitvami in rešitvami ne prepoznajo dovolj pomembnih razlik, se običajno odločajo za ponudnike, ki imajo najnižje cene.

Zato v članku tokrat razlagamo, kateri je edini učinkovit način, s katerim se pri prodaji B2B zares razlikujemo od konkurence.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kakšna je razlika med izboljšanjem in povečanjem prodaje B2B ter kako ju dosežemo?
Vodenje
Kakšna je razlika med izboljšanjem in povečanjem prodaje B2B ter kako ju dosežemo?
Za uspešno poslovanje pogosto ni dovolj samo povečanje prihodkov, temveč tudi drugi dejavniki.
Kakšna je razlika med izdelčno prodajo in prodajo rešitev ter kdaj in kako ju uporabimo?
Prodaja
Kakšna je razlika med izdelčno prodajo in prodajo rešitev ter kdaj in kako ju uporabimo?
Od pravilnosti izbire pristopa je namreč odvisna naša prodajna uspešnost.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...