Prodaja
| Jure Habbe
Kakšna je razlika med izdelčno prodajo in prodajo rešitev ter kdaj in kako ju uporabimo?
Čeprav poznamo številne prodajne tehnike, sta osnovna pristopa samo dva in sicer izdelčna prodaja ter prodaja rešitev.
Zakaj je to pomembno?
Ker imamo pri napačnem pristopu bistveno slabše – ali celo nikakršne – možnosti, da se s kupci uspešno dogovorimo za njihova naročila.
Zato v današnjem članku razlagamo, kakšna je razlika med omenjenima prodajnima pristopoma ter kdaj in kako ju uporabimo v praksi.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Orodja
Kaj je prodajna metoda Solution Selling in zakaj je nihče ne pozna?
Gre za najbolj sistematičen stopenjski proces za uspešno prodajo zahtevnejših izdelkov in storitev.

Prodaja
Kaj moramo vedeti o svojih izdelkih, storitvah in rešitvah za uspešno prodajo B2B?
Večina ponudnikov pozna predvsem lastnosti in prednosti, kar za uspešno prodajo ni dovolj.