Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Kaj moramo vedeti o svojih izdelkih, storitvah in rešitvah za uspešno prodajo B2B?

Večina ponudnikov pozna lastnosti svojih izdelkov in storitev ter prodajne pogoje, nekateri še primerjave in prednosti prek konkurenčnimi. 

Vendar to ni dovolj.  

Kajti pri odločanju o nakupih in izbiri ponudnikov sodelujejo tudi predstavniki kupcev, ki jih takšni podatki sploh ne zanimajo.  

Zato v današnjem prispevku govorimo, kaj moramo vedeti o svojih izdelkih, storitvah in rešitvah, da se lahko pogovarjamo z različnimi sogovorniki, od direktorjev podjetij, do končnih uporabnikov.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kaj moramo vedeti o treh osnovnih strategijah za povečanje prodaje?
Vodenje
Kaj moramo vedeti o treh osnovnih strategijah za povečanje prodaje?
Povečanje prodaje nam omogočajo tri osnovne strategije, iz katerih so izpeljani vsi ostali pristopi.
3 vprašanja, s katerimi ugotovimo vse bistveno, kar moramo vedeti o potrebah in pričakovanjih kupcev
Prodaja
3 vprašanja, s katerimi ugotovimo vse bistveno, kar moramo vedeti o potrebah in pričakovanjih kupcev
Ključne informacije o potrebah in pričakovanjih kupcev lahko ugotovimo že s tremi pravimi vprašanji.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...