Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

Glavni razlog, zakaj uvajanje sprememb pri prodaji B2B običajno NE uspe

Poslovno okolje in kupci se zadnjih deset let hitro spreminjajo ter se bodo zaradi koronavirusa in odnosov na daljavo še bolj, čemur moramo prilagoditi tudi svoje prodajne pristope.  

V mnogih podjetjih se tega zavedajo in skušajo ukrepati, vendar uvajanje sprememb marsikdaj ne uspe.  

Čeprav je razlogov več, prevladuje en sam, ki ga morda spregledamo ravno zato, ker je tako preprost. 

Zato v članku govorimo o glavnem razlogu, zaradi katerega uvajanje sprememb pri prodaji B2B običajno ne uspe in kako ga lahko rešimo.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

7 razlogov, zakaj moramo za uspešno prodajo spremeniti svoje prodajne pristope
Vodenje
7 razlogov, zakaj moramo za uspešno prodajo spremeniti svoje prodajne pristope
Prodaja danes ni bistveno težja kot nekdaj, če se prilagodimo nakupovalnim navadam in pričakovanjem sodobnih kupcev.
9 pravil, kako pri vodenju prodaje uspešno uvedemo spremembe in zakaj to mnogim ne uspe
Vodenje
9 pravil, kako pri vodenju prodaje uspešno uvedemo spremembe in zakaj to mnogim ne uspe
Običajni načini uvajanja sprememb pri prodaji - in na drugih področjih - so recept za neuspeh.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...