Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Kaj je marketinški model AIDA in kako ga uporabimo za uspešno prodajo B2B?

V številnih podjetjih vodilni, marketingaši in prodajniki tuhtajo, kako bi s svojimi predstavitvenimi vsebinami in pristopi pridobili prodajne priložnosti in kupce.  

In eden od najstarejših modelov, ki nam pri tem lahko pomaga, je AIDA. 

Čeprav je poznan že več kot sto let in je bil sprva namenjen prodaji potrošnikom (B2C), je učinkovit tudi na področju trženja in prodaje poslovnim kupcem (B2B).  

Zato se spomnimo, kaj AIDA pomeni, kako pristop deluje in kako ga uporabimo za uspešno prodajo B2B.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kaj je gverilski marketing in kako deluje v prodaji B2B?
Trženje
Kaj je gverilski marketing in kako deluje v prodaji B2B?
Gverilski marketing je sinonim za trženjske pristope, s katerimi vzbudimo pozornost ciljnih kupcev in se z njimi razlikujemo od drugih ponudnikov.
Kaj morajo o prodaji B2B vedeti marketingaši in zakaj?
Kadri in izobraževanje
Kaj morajo o prodaji B2B vedeti marketingaši in zakaj?
Prvi korak za uspešno trženje pri prodaji poslovnim kupcem je razumevanje, kako prodaja B2B sploh deluje.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...