Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Kaj je mreženje v živo in kako ga uporabimo za uspešno prodajo B2B?

Še pred leti je bilo na raznih konferencah in srečanjih ter kot samostojni dogodki precej popularno t.i. hitro mreženje (ang. Speed Networking). Nekaj sem se jih udeležil tudi sam in bil vsakič dokaj razočaran. Ne zaradi rezultatov, temveč zaradi udeležencev ter njihovega nerazumevanja osnovnih zakonitosti mreženja in prodaje poslovnim kupcem nasploh.

Kaj se je na takšnem dogodku za hitro mreženje dogajalo, kaj je bilo pri tem narobe in kaj moramo vedeti o mreženju v živo, če ga želimo uporabljati za iskanje kupcev pri prodaji B2B?

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kako ekspresno napolnimo svoj prodajni lijak v sedmih korakih?
Prodaja
Kako ekspresno napolnimo svoj prodajni lijak v sedmih korakih?
Uporaben pristop, s pomočjo katerega lahko začnemo polniti svoj prodajni lijak že v nekaj dneh.
Kako namesto prodajalca postanemo zdravnik za težave svojih kupcev?
Prodaja
Kako namesto prodajalca postanemo zdravnik za težave svojih kupcev?
Čeprav kupci ne maramo, da nam prodajajo, večina pri prodaji poslovnim kupcem in potrošnikom počne ravno to.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...