Prodaja
| Jure Habbe
Kaj je pravilo treh vprašanj in kako nam pomaga pri uspešni prodaji?
Pri prodaji potrošnikom (B2C) lahko kupce razvrstimo v najmanj tri skupine in pri prodajni poslovnim kupcem (B2B) v vsaj pet skupin, čemur pravimo klasifikacija.
Od vrste kupcev je odvisno, kako z njimi ravnamo in posledično uspešnost prodaje.
Pri tem nam lahko pomaga pravilo treh vprašanj, ki si ga enostavno zapomnimo in še lažje vsak dan uporabljamo v praksi.
V članku torej govorimo, kaj je pravilo treh vprašanj in kako nam pomaga pri uspešni prodaji.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Orodja
21 vprašanj, ki jih moramo zastavitvi kupcem za uspešno prodajo B2B
Vprašanja nam pomagajo razumeti potrebe in pričakovanja kupcev ter jim prilagoditi svoje prodajne pristope in ponudbe.

Prodaja
3 vprašanja, s katerimi ugotovimo vse bistveno, kar moramo vedeti o potrebah in pričakovanjih kupcev
Ključne informacije o potrebah in pričakovanjih kupcev lahko ugotovimo že s tremi pravimi vprašanji.