Prodaja
| Jure Habbe
Kaj je profesionalna prodaja B2B in kako jo dosežemo v praksi?
Večina meni, da je profesionalna prodaja B2B dobro poznavanje svojih izdelkov in storitev ter prepričljive prestavitve, s katerimi kupce navdušimo in prepričamo za nakupe.
Vendar to ni to.
Zaradi takšnega razmišljanja je prodaja še vedno na dokaj slabem glasu, tako pri poslovnih kupcih kot tudi pri ponudnikih.
Zato v članku tokrat razlagamo, kaj je v resnici profesionalna prodaja B2B in kako jo dosežemo v praksi.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Kadri in izobraževanje
Profesionalna prodaja niso triki, s katerimi kupce prepričujemo in jim vsiljujemo nakupe
Če srečamo »trenerja«, ki nas lahko nauči, kako prodamo vse in vsakemu, se mu raje izognimo.

Prodaja
Kaj moramo vedeti o svojih izdelkih, storitvah in rešitvah za uspešno prodajo B2B?
Večina ponudnikov pozna predvsem lastnosti in prednosti, kar za uspešno prodajo ni dovolj.