Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Kaj pomeni raziskovalni marketing in kako nam pomaga izboljšati prodajo B2B?

Če se že ob prvih stikih s poslovnimi kupci pogosto srečujete z odgovori, da jih izdelki, storitve in rešitve ne zanimajo, je razlog zagotovo napačen pristop. 

Velika večina ponudnikov namreč še vedno najprej predstavlja svojo ponudbo, namesto da bi ugotavljali, ali in kaj kupci sploh potrebujejo. 

Temu se lahko v precejšnji meri izognemo s pristopom, ki ga imenujemo raziskovalni marketing.  

Zato v članku govorimo, kaj je raziskovalni marketing ter kako nam pomaga izboljšati in povečati prodajo poslovnim kupcem.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

PRO Test: Ali sta marketing in prodaja v podjetju (dovolj) usklajena?
Vodenje
PRO Test: Ali sta marketing in prodaja v podjetju (dovolj) usklajena?
Po definiciji njune povezanosti je naloga marketinga ustvarjanje pogojev za prodajo.
13 preizkušenih marketinških pristopov pri prodaji B2B za vsako podjetje in kakšen je najboljši
Trženje
13 preizkušenih marketinških pristopov pri prodaji B2B za vsako podjetje in kakšen je najboljši
Seznam in krajši opis marketinških taktik, ki jih moramo poznati v vsakem podjetju.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...