Orodja
| Jure Habbe
Kaj je zvočni »podcast« in kako nam lahko pomaga pri uspešnosti prodaje?
Med različnimi orodji, s katerimi si pomagamo pri pridobivanju in krepitvi prepoznavnosti ter prodajnih priložnosti in kupcev, so tudi zvočni podcasti.
Njihova uporabnost in učinkovitost temelji na dveh ključnih dejavnikih.
To sta način sprejemanja informacij, ki so v našem primeru prodajne vsebine, ter čas in kraj, ki ga kupci temu namenijo.
Zato v članku govorimo, kaj so zvočni podcasti ter zakaj in kako nam pomagajo pri uspešnosti prodaje.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Vodenje
Trije načini, kako smo uspešno prodajali v času gospodarske krize
Številna podjetja so bila ob zadnji gospodarski krizi v večjih težavah, kot bi bilo morda treba, ker jih je presenetila.

Trženje
Kaj je izobraževalno trženje in kako ga uporabimo za povečanje prodaje B2B?
Gre za učinkovit način pridobivanja prodajnih priložnosti pri obstoječih in novih kupcih doma in v tujini.