Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

Kaj morajo o objavah na Linkedinu vedeti direktorji podjetij?

Manj sestankov s kupci in sodelavci zaradi dela od doma za nekatere pomeni tudi več časa za družbena omrežja, kot je Linkedin. 

In na žalost več priložnosti za razkazovanje svojega nerazumevanja medija in poslovnosti nasploh. 

Kajti predvsem direktorji podjetij bi se morali zavedati, da ima njihovo obnašanje drugačen vpliv in večjo težo od ravnanja njihovih sodelavcev. 

Zato v članku govorimo, kaj morajo o objavah na Linkedinu vedeti direktorji, da sebi in svojim podjetjem ne povzročajo več škode kot koristi in o zlatem pravilu, s katerim lahko vedno presodimo primernost svojih objav.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kako se odvadimo nekoristnih in škodljivih objav na Linkedinu?
Orodja
Kako se odvadimo nekoristnih in škodljivih objav na Linkedinu?
Nasvet svetovno znanega guruja digitalnega marketinga, s katerim lahko preprosto ocenimo svoje objave.
10 pogostih napak, zaradi katerih nam Linkedin ne pomaga pri uspešnosti prodaje
Orodja
10 pogostih napak, zaradi katerih nam Linkedin ne pomaga pri uspešnosti prodaje
Linkedin nam lahko pomaga pri prodaji, če ga uporabljamo načrtno in pravilno.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...