Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

Kako se odvadimo nekoristnih in škodljivih objav na Linkedinu?

Kot vemo, je Linkedin vodilno poslovno družbeno omrežje, ki ga najbrž spremljamo zaradi enega od treh glavnih razlogov. Večina želi z objavami pridobiti prepoznavnost pri ciljnih kupcih in prodajne priložnosti. Drugi iščejo zaposlitev ali boljšo službo. Tretji pa zaradi koristnih vsebin in novih idej. Kdor po njem šari zgolj za zabavo, namreč ni na pravem naslovu in naj raje preklopi na Facebook.

Vendar, kot sem omenil že večkrat, vsaj 90 odstotkov objav ne koristi prepoznavnosti, niti drugim razlogom, zaradi katerih ga uporabniki spremljamo. Ker so pretežno bolj ali manj cenena in ponesrečena (samo)promocija.

To ni nekaj novega, temveč so na dejstvo opozarjali že mnogi. Morda se spomnite zapisov, kot je »Linkedin ni Facebook« in podobni, ki so do danes praktično povsem izumrli. Kar pomeni, da so njihovi avtorji medtem obupali.

Eden od njih je tudi Neil Patel, svetovno (pri)znani guru digitalnega marketinga, ki ga najbrž poznate. On je naredil še korak več in predlaga odličen nasvet, kako se lahko na Linkedinu odvadimo nekoristnih dejavnosti, ki nam v bistvu povzročajo škodo.

Preden ga opišem, naj na kratko pojasnim njegovo ozadje.

V primerjavi s številnimi drugimi, kot so na primer Facebook, Instagram, Twitter, Youtube in tako naprej, Linkedin ni namenjen zabavi, temveč je poslovno družbeno omrežje. Kar pomeni, da ga spremljajo lastniki in vodilni v podjetjih, direktorji in vodje različnih področij, strokovnjaki in mnogi drugi izobraženi ljudje.

To zavedanje je pomembno iz dveh razlogov.

Prvič, ker s svojo dejavnostjo pri njih ustvarjamo – dobro ali slabo – ime in vtis o svojem podjetju.

In drugič, ker z neumestnimi objavami žalimo intelekt uporabnikov in tratimo njihov čas.

Zaradi vsega tega Neil predlaga naslednji recept.

Predstavljajte si, da sedite v sobi s svojimi (morebitnimi) kupci, na razgovoru za zaposlitev ali s svojimi poklicnimi kolegi.

Kaj bi jim povedali, da bi nanje naredili najboljši možni vtis? Ne govorimo o sproščenem klepetu ob kavi, temveč o resnem pogovoru, na katerem želimo ustvariti svoj ugled.

Ali bi jim dejali, da je za vami odlično poslovno leto, da ste pridobili veliko novih strank in da pravkar odhajate na tritedenski dopust v daljne kraje?

Ali bi jim citirali modro misel Alberta Einsteina, Steva Jobsa ali Richarda Bransona?

Ali bi jim pripovedovali, kako vas je v letalu iz Dubaja premetavala turbulenca in so vam na letališču izgubili kovčke?

Ali bi jim razlagali smešen video posnetek, ki ste ga našli na spletu?

Ali bi jim povedali, da ste na nekem dogodku srečali in se slikali z znano osebo?

Ali bi hvalili svoje izdelke in storitve?

Najbrž nič od tega.

In zakaj počnemo prav to?

Če se torej želimo odvaditi neumestnih objav, s katerimi sebi in svojemu podjetju povzročamo več škode kot koristi, upoštevajmo naslednji nasvet.

Ko razmišljamo, da bi nekaj objavili – delili ali všečkali –, si predstavljajmo, da smo v sobi z omenjenimi sogovorniki in se vprašajmo, ali bi jim to zares želeli povedati – ali priporočiti –, da bi nanje naredili najboljši vtis.

In predvsem, česa jim zagotovo ne bi.

Če imate v zvezi z obravnavano temo vprašanje, ali bi želeli deliti svoje izkušnje, nam po želji sporočite.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Linkedin: Izguba časa ali neizkoriščena prodajna priložnost?
Orodja
Linkedin: Izguba časa ali neizkoriščena prodajna priložnost?
Čeprav je marsikdo nad njegovo uporabnostjo pri iskanju kupcev že obupal, navajamo štiri preproste načine, kako lahko Linkedin uspešno izkoristimo pri trženju in prodaji B2B.
Ali je Linkedin profil zares zasebna zadeva zaposlenih?
Kadri in izobraževanje
Ali je Linkedin profil zares zasebna zadeva zaposlenih?
Povsem razglašeni osebni Linkedin profili zaposlenih kvarijo podobo številnih zagotovo sicer zelo dobrih podjetij.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...