Pojdi na glavno vsebino
Kadri in izobraževanje | Jure Habbe

Kaj moramo vedeti o poslovnem bontonu pri prodaji B2B na nemškem trgu?

Čeprav B2B pomeni sodelovanje med podjetji, je prodaja poslovnim kupcem predvsem odnos med ljudmi. 

Ključni element odnosov je komunikacija, pri kateri je pomembno upoštevanje pravil obnašanja, ki se v poslovnem okolju razlikujejo od vsakdanjih. 

S poznavanjem poslovnega bontona bolje razumemo svoje sogovornike in jim izkazujemo spoštovanje, s čemer lažje in hitreje pridobimo njihovo zaupanje. 

Zato tokrat govorimo, kaj moramo o njem vedeti pri prodaji B2B v Nemčiji, ki je naš največji izvozni trg za številne izdelke, storitve in rešitve.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

11 poslovnih modelov za prodajo B2B v tujini ter njihove prednosti in slabosti (1.del)
Vodenje
11 poslovnih modelov za prodajo B2B v tujini ter njihove prednosti in slabosti (1.del)
Za prodajo v tujini lahko porabimo veliko časa, energije in denarja, brez posebnega učinka.
11 poslovnih modelov za prodajo B2B v tujini ter njihove prednosti in slabosti (2.del)
Vodenje
11 poslovnih modelov za prodajo B2B v tujini ter njihove prednosti in slabosti (2.del)
Gre za poslovne modele, ki smo jih preizkusili kot ponudniki ali zastopniki tujih podjetij.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...