Trženje
| Jure Habbe
Kaj moramo vedeti o razlikah med korporativnim in prodajnim marketingom?
Čeprav poznamo več kot štirideset (40) vrst marketinga, o katerih bomo morda govorili kdaj drugič, jih delimo v dve glavni skupini.
To sta korporativni in prodajni marketing.
In čeprav se morda zdi, da je za ponudnike izdelkov in storitev pomemben predvsem drugi, k uspešnosti prodaje prispevata oba.
Zato v članku razlagamo, kaj moramo vedeti o razlikah med korporativnim in prodajnim marketingom ter kakšna je njuna vloga v poslovnem okolju.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Trženje
Tri vrste marketinga za uspešno prodajo B2B, ki jih moramo uporabljati v vsakem podjetju
V mnogih podjetjih so s svojim načinom razmišljanja in marketinškimi pristopi še vedno v preteklosti.

Trženje
Dober marketing je sicer pomemben, vendar za uspešno prodajo B2B ni dovolj
Za uspešno prodajo poslovnim kupcem sta pomembni obe ključni fazi prodajnega procesa.