Pojdi na glavno vsebino
Kadri in izobraževanje | Jure Habbe

Kaj najbolj koristno lahko še naredimo pred prazniki in zakaj?

Čeprav so se prazniki za mnoge že začeli, bosta zadnja dva dneva pred Božičem za večino še delovna.

In preživimo ju lahko na različne načine.

Od obiskov kupcev tik pred zdajci, do pospravljanja in urejanja pisarne za novo koledarsko leto ter posedanja na pijačah in sproščenih klepetih.

Kaj koristno pa lahko še naredimo pred prazniki in zakaj je to pomembno?

Kakršnikoli so letošnji prodajni rezultati, so odvisni od dveh ključnih dejavnikov.

Naših kupcev in sodelavcev.

V številnih podjetjih se že pred leti ukinili prednovoletne obiske kupcev ter jih nadomestili z bolj ali manj neosebnimi elektronskimi voščilnicami ali donacijami.

Vendar to ni to in ni še prepozno, da se izkažemo.

Ne glede, če ste vodilni, ali prodajni predstavnik podjetja, lahko naredite seznam kupcev, ki so največ prispevali k vašim dosežkom in se jim posvetite na oseben način.

Kako to naredimo?

  • pokličite jih po telefonu, zahvalite se jim za zaupanje in jim zaželite prijetne praznike,
  • če niso dosegljivi, jim napišite elektronsko ali SMS sporočilo z enako vsebino,
  • če ste z njimi povezani preko Linkedina, se jim oglasite po tej poti,
  • kupite voščilnice, ročno napišite prijazno sporočilo in jih isti dan oddajte na pošto, da jih bodo dobili pred, ali vsaj med prazniki.

Vse to nas ne stane skoraj nič, razen nekaj časa in dobre volje.

Če ste vodilni, prodajnih rezultatov ne bi dosegli brez svojih sodelavcev, ki se jim lahko zahvalite na različne načine:

  • če imate možnost, kupite darilne bone in jih v zadnjem trenutku presenetite z bonusom, ki jim bo zagotovo prišel prav za praznične nakupe,
  • naročite manjšo pogostitev in jih povabite na malico, kar smo v bivših podjetjih naredili na primer v sejni sobi ali učilnici,
  • odobrite jim nepričakovani dan kolektivnega dopusta,
  • sporočite jim, da lahko pred praznikom delo zaključijo nekaj ur prej, kot so pričakovali,
  • če imate sodelavcev več in na različnih lokacijah, jim napišite prijazno osebno elektronsko sporočilo.

Pri tem upoštevajte, da bodo najbolj cenili, če jih s svojo zahvalo ne boste dodatno obremenjevali, posebej izven delovnega časa.

In kaj lahko za sodelavce naredite kot zaposleni na področju trženja ali prodaje?

Razmislite, kdo od kolegov vam je v letošnjem letu najbolj pomagal in se jim prav tako zahvalite:

  • povabite jih na pijačo ali na malico,
  • če nimate možnosti, jih pokličite po telefonu,
  • če niso dosegljivi, ker so na sestankih, ali že na dopustu, jim napišite elektronsko ali SMS sporočilo,
  • na pisalni mizi jim lahko pustite darilca s prijaznim sporočilom, čeprav jih bodo prejeli šele po praznikih.

Poudarjam, da je to namenjeno našim sodelavcem in ne nadrejenim.

Zakaj?

Ker sta pomoč in sodelovanje njihova dolžnost, za kar se nam ni treba posebej zahvaljevati. Drugače si našo gesto v najslabšem primeru lahko razlagajo celo narobe in naredimo več škode, kot koristi.

To je seveda samo nekaj idej in predlogov, ki jih prilagodite svojemu značaju in vrednotam ter poslovni kulturi svojih kupcev in sodelavcev.

Kajti ključno sporočilo današnje vsebine je, kako lahko izkoristimo zadnja delovna dneva pred prazniki.

Zase in za druge, s katerimi sodelujemo in so nam pomembni.

PS: In česa v tem času raje ne počnite?

Kupcem in sodelavcem ne podarjajte strokovnih knjig, saj lahko pomislijo, da dvomite v njihovo znanje...

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

PRO Nasvet: Kako za (poslovno) darilo kupimo knjigo?
Prodaja
PRO Nasvet: Kako za (poslovno) darilo kupimo knjigo?
Čeprav nas učijo, da je knjiga vedno lepo in koristno darilo, lahko pri izbiri naredimo tudi precejšnjo napako.
TOP 7 knjig o trženju, prodaji in vodenju. Plus še ena.
Kadri in izobraževanje
TOP 7 knjig o trženju, prodaji in vodenju. Plus še ena.
Izbor sedmih knjig, kjer sem v preteklih skoraj tridesetih letih našel največ koristnih nasvetov.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...