TOP 7 knjig o trženju, prodaji in vodenju. Plus še ena.
Udeleženci izobraževanj, kupci mojih prodajnih priročnikov in drugi sogovorniki me večkrat vprašajo za nasvet glede dobrih knjig o trženju, prodaji in vodenju.
In ker so novoletni prazniki tudi dobra priložnost za branje, navajam izbor sedmih knjig, kjer sem v preteklih skoraj tridesetih letih našel največ koristnih nasvetov.
Preden jih naštejem in kratko opišem, naj omenim še nekaj.
V svoji poslovni knjižnici imam okrog tristo knjig. Številne sem odložil že po nekaj uvodnih poglavjih, ker me niso pritegnile in jim morda nisem niti dal možnosti, da se izkažejo. Nad mnogimi sem bil razočaran. In zelo redke so me navdušile, zato jih je na seznamu samo sedem in ne recimo okroglih deset ali še več.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.