Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

Kaj pa, če so glavna ovira za izboljšanje prodaje v resnici vodilni…?

Na prodajnih izobraževanjih udeleženci večkrat omenijo, da bi pri marketingu in prodaji marsikaj spremenili in izboljšali, vendar ne morejo zaradi svojih vodilnih. 

Za takšno napačno ravnanje direktorjev in vodij prodaje sta značilna dva prevladujoča načina, od katerih sem enega precej časa uporabljal tudi sam.

Zato vem, da to niso samo izgovori zaposlenih v prodaji, temveč dejstva. 

Za kateri pogosti napaki pri vodenju prodaje gre in kako se jima lahko izognemo ali ju odpravimo?

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Največja napaka direktorjev in vodij prodaje ter kako se ji lahko izognemo
Vodenje
Največja napaka direktorjev in vodij prodaje ter kako se ji lahko izognemo
Dokaj pogosta napaka pri vodenju prodaje, ki se ji lahko izognemo, če poznamo rešitev.
PRO Test: Preverite, ali imate morda zastarelo prodajno miselnost
Kadri in izobraževanje
PRO Test: Preverite, ali imate morda zastarelo prodajno miselnost
Ena od večji ovir za izboljšanje in povečanje prodaje je zastarela prodajna miselnost.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...