Kaj pomeni formula 3Z, ki jo mora upoštevati vsak podjetnik in kako vpliva na poslovno uspešnost?
Ali ste v podjetju prednostno usmerjeni k pridobivanju in sodelovanju z novimi poslovnimi kupci ter zaradi tega morda nekoliko zanemarjate obstoječe?
Gre za pogosto napako, ki se je v številnih podjetjih niti ne zavedajo.
In se nato pritožujejo, da jih kupci zapuščajo zaradi cenejših ponudnikov, boljših zvez in poznanstev, ali celo korupcije, kar v večini primerov sploh ne drži.
Zato tokrat govorimo o glavnih vzrokih, zaradi katerih nas poslovni kupci v resnici zapustijo, kaj pomeni formula 3Z, ki jo mora poznati in upoštevati vsak podjetnik, ter kako vpliva na prodajno in poslovno uspešnost.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

