Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

Kaj pomeni »omogočanje prodaje« in kako vpliva na uspešnost prodaje B2B?

V mnogih podjetjih veliko časa, ko naj bi se ukvarjali s prodajo, porabijo za razna administrativna opravila. 

Priprava predstavitvenega gradiva, prezentacij, strokovne vsebine ponudb, iskanje podatkov in podobno so samo nekatere med njimi. 

Kot rešitev se je že pred časom pojavila dejavnost, ki jo označujemo z izrazom »omogočanje prodaje« (ang. Sales Enablement) in je pri nas skoraj neznan.  

Zato v članku govorimo, kaj pomeni, kako poteka v praksi in kako vpliva na uspešnost prodaje B2B.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

5 digitalnih orodij, ki so uporabna za vsakega podjetnika in marketingaša
Orodja
5 digitalnih orodij, ki so uporabna za vsakega podjetnika in marketingaša
Preprosta in preizkušena orodja, ki jih že leta uporabljam za trženje izdelkov in storitev pri prodaji B2B.
Kakšna je razlika med sistemi CMS in CRM ter kdaj jih uporabljamo?
Orodja
Kakšna je razlika med sistemi CMS in CRM ter kdaj jih uporabljamo?
Glavni namen obeh rešitev je povečanje učinkovitosti pri sodelovanju s kupci.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...