Kaj pri marketingu in prodaji pomeni A/B testiranje ter kako ga uporabimo v praksi?
Ali se večkrat sprašujete, kako bi nagovorili kupce po telefonu, kakšen naslov bi uporabili za prodajno vsebino, ob katerem dnevu ali uri bi organizirali webinar in podobno, da bi dosegli najboljše rezultate?
Kajti od takšnih odločitev je odvisna učinkovitost naših marketinških in prodajnih dejavnosti.
Vprašanje je slikovito ponazoril uspešen ameriški trgovec John Wanamaker (1832-1922), ki je že pred več kot stoletjem izrekel znameniti stavek, da je pol denarja, ki ga je porabil za oglaševanje, vrgel stran, težava je le, da ne ve, katero polovico.
Zato v članku govorimo, kaj pomeni A/B testiranje in kako ga preprosto uporabimo za izboljšanje uspešnosti svojih marketinških in prodajnih akcij.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

