Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Kaj pri marketingu in prodaji pomeni A/B testiranje ter kako ga uporabimo v praksi?

Ali se večkrat sprašujete, kako bi nagovorili kupce po telefonu, kakšen naslov bi uporabili za prodajno vsebino, ob katerem dnevu ali uri bi organizirali webinar in podobno, da bi dosegli najboljše rezultate? 

Kajti od takšnih odločitev je odvisna učinkovitost naših marketinških in prodajnih dejavnosti. 

Vprašanje je slikovito ponazoril uspešen ameriški trgovec John Wanamaker (1832-1922), ki je že pred več kot stoletjem izrekel znameniti stavek, da je pol denarja, ki ga je porabil za oglaševanje, vrgel stran, težava je le, da ne ve, katero polovico. 

Zato v članku govorimo, kaj pomeni A/B testiranje in kako ga preprosto uporabimo za izboljšanje uspešnosti svojih marketinških in prodajnih akcij.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

13 preizkušenih marketinških pristopov pri prodaji B2B za vsako podjetje in kakšen je najboljši
Trženje
13 preizkušenih marketinških pristopov pri prodaji B2B za vsako podjetje in kakšen je najboljši
Seznam in krajši opis marketinških taktik, ki jih moramo poznati v vsakem podjetju.
Kaj pomeni raziskovalni marketing in kako nam pomaga izboljšati prodajo B2B?
Trženje
Kaj pomeni raziskovalni marketing in kako nam pomaga izboljšati prodajo B2B?
Prodajo poslovnim kupcem lahko pogosto povsem upravičeno primerjamo z iskanjem igle v senu.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...