Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

Kaj pri poslovnih kupcih pomeni sindrom »zadovoljnega gosta« ali »nezvestega partnerja«?

Ali poslovni kupci pri vas izdelke ali storitve kupijo samo enkrat in nato nikoli več ter ne veste, zakaj se to dogaja? 

Vprašanje je zagotovo pomembno, saj si v vsakem podjetju želimo čim več stalnih kupcev, ker je pridobivanje novih težje in traja dalj časa.  

Pri razumevanju, zakaj kupci pri nas kupijo prvič, zadnjič in nikoli več, nam lahko pomaga razumevanje pojmov, ki ju omenjamo v naslovu. 

Zato v članku tokrat razlagamo, kaj pomenita sindroma »zadovoljnega gosta« in »nezvestega partnerja« ter kako ohranjamo zvestobo svojih kupcev, da pri nas kupujejo vedno znova.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kaj moramo vedeti o zadovoljstvu poslovnih kupcev in kako ga ugotovimo s tremi vprašanji?
Vodenje
Kaj moramo vedeti o zadovoljstvu poslovnih kupcev in kako ga ugotovimo s tremi vprašanji?
Za zadovoljstvo poslovnih kupcev nista dovolj samo kakovost izdelkov in storitev.
Ali in kako sta povezana zadovoljstvo zaposlenih in uspešnost prodaje?
Kadri in izobraževanje
Ali in kako sta povezana zadovoljstvo zaposlenih in uspešnost prodaje?
Skrb za zavzetost zaposlenih pri odnosih s kupci je lažja od stalnega iskanja novih kupcev.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...