Kaj pri poslovnih kupcih pomeni sindrom »zadovoljnega gosta« ali »nezvestega partnerja«?
Ali poslovni kupci pri vas izdelke ali storitve kupijo samo enkrat in nato nikoli več ter ne veste, zakaj se to dogaja?
Vprašanje je zagotovo pomembno, saj si v vsakem podjetju želimo čim več stalnih kupcev, ker je pridobivanje novih težje in traja dalj časa.
Pri razumevanju, zakaj kupci pri nas kupijo prvič, zadnjič in nikoli več, nam lahko pomaga razumevanje pojmov, ki ju omenjamo v naslovu.
Zato v članku tokrat razlagamo, kaj pomenita sindroma »zadovoljnega gosta« in »nezvestega partnerja« ter kako ohranjamo zvestobo svojih kupcev, da pri nas kupujejo vedno znova.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

