Pojdi na glavno vsebino
Kadri in izobraževanje | Jure Habbe

Kaj se lahko o vodenju prodaje B2B naučimo od LEGO kock?

V prodaji imamo dve vrsti sodelavcev, ki jim glede na prodajne sposobnosti pravim ustvarjalci in izvajalci.

Ustvarjalci so osebe, ki jim zadoščajo zgolj usmeritve, saj poti do zastavljenih ciljev najdejo sami. Dobra novica je, da so pri prodaji največkrat precej uspešni in manj dobra, da so dokaj redki.

Izvajalci pa so sodelavci, ki za vsako nalogo potrebujejo bolj ali manj natančna navodila, kako naj jo izvedejo. Čeprav so manj uspešni in v večini, lahko s pravim vodenjem prav tako dosegajo solidne prodajne rezultate.

Zato tokrat govorimo, kako ravnamo s prodajnimi sodelavci, ki potrebujejo več našega sodelovanja in kaj se pri tem lahko naučimo od Lego kock.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Dve slabosti klasične metode in kako usposabljamo za uspešno prodajo v treh korakih?
Kadri in izobraževanje
Dve slabosti klasične metode in kako usposabljamo za uspešno prodajo v treh korakih?
Za učinkovito prodajno usposabljanje ni dovolj samo teoretični prenos znanja in izkušenj.
Ali pri vodenju prodaje potrebujete osebnega svetovalca in zakaj ni s tem nič narobe?
Kadri in izobraževanje
Ali pri vodenju prodaje potrebujete osebnega svetovalca in zakaj ni s tem nič narobe?
Poslovno okolje, kupci in zaposleni se spreminjajo hitreje, kot jim vodilni v prodaji včasih uspemo slediti.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...