Kaj se lahko o vodenju prodaje B2B naučimo od LEGO kock?
V prodaji imamo dve vrsti sodelavcev, ki jim glede na prodajne sposobnosti pravim ustvarjalci in izvajalci.
Ustvarjalci so osebe, ki jim zadoščajo zgolj usmeritve, saj poti do zastavljenih ciljev najdejo sami. Dobra novica je, da so pri prodaji največkrat precej uspešni in manj dobra, da so dokaj redki.
Izvajalci pa so sodelavci, ki za vsako nalogo potrebujejo bolj ali manj natančna navodila, kako naj jo izvedejo. Čeprav so manj uspešni in v večini, lahko s pravim vodenjem prav tako dosegajo solidne prodajne rezultate.
Zato tokrat govorimo, kako ravnamo s prodajnimi sodelavci, ki potrebujejo več našega sodelovanja in kaj se pri tem lahko naučimo od Lego kock.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

