Orodja
| Jure Habbe
Kaj so pristajalne spletne strani in kako nam pomagajo izboljšati prodajo?
Čeprav gre za splošno uveljavljen pojem, v praksi večkrat opažam, da ga nekateri ne poznajo ali ne razumejo.
In česar ne poznamo, ne moremo koristno uporabiti za povečanje prodaje.
Pri čemer nam pristajalne spletne strani lahko pomagajo na različne načine.
Zato v članku govorimo, kaj so pristajalne spletne strani, kdaj jih uporabljamo, komu so namenjene in kako nam pomagajo izboljšati prodajo.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
Orodja
PRO Nasvet: Sodobna spletna stran ni oglasna deska podjetja
Danes je spletna stran orodje za krepitev prepoznavnosti in ugleda podjetja ter pridobivanje povpraševanj ali prodajo.
Orodja
PRO Test: 15 kriterijev za hitro preverjanje učinkovitosti spletne strani
Prvo in hitro oceno svoje spletne strani lahko naredimo tudi sami.