Vodenje
| Jure Habbe
Kaj sta agilno trženje in prodaja ter kako delujeta v praksi?
Eden od novejših pojmov, ki jih zadnja leta srečujemo na poslovnem področju, je agilnost.
Koncept se je sprva uveljavil za hitrejši in bolj učinkovit razvoj programske opreme ter se nato razširil tudi drugam.
Zato tokrat govorimo, kaj je agilni pristop pri trženju in prodaji, kako deluje v praksi in kako nam lahko pomaga izboljšati prodajne rezultate.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Kadri in izobraževanje
5 razlik med izobraževanjem in coachingom, ki so pomembne za uspešno prodajo B2B
Prodajne veščine lažje in hitreje izboljšamo s coachingom kot z običajnimi prodajnimi izobraževanji.

Kadri in izobraževanje
Kaj se lahko o vodenju prodaje B2B naučimo od LEGO kock?
Če posamezniki ali ekipa ne dosegajo predvidenih prodajnih rezultatov, se spomnite na Lego kocke.