Trženje
| Jure Habbe
Kaj v prodaji pomeni Avatar in trije primeri, kako ga ustvarimo?
Večina pozna besedo "avatar" po istoimenskem znanstveno fantastičnem filmu. Dosti manj ljudi ve, da v hinduizmu pomeni utelešenje božanstva in v informatiki ikono uporabnika spletnega foruma ali računalniške igre.
Še bolj redkim pa je poznan na prodajnem področju.
Kaj torej v prodaji pomeni avatar, zakaj je pomemben, kako nam pomaga povečati prodajo in kako ga ustvarimo?
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Prodaja
Kaj je test resnosti poslovnih kupcev in kako ga uporabljamo za uspešno prodajo?
Kakovostne prodajne priložnosti lahko najdemo s pristopom, ki mu pravimo test resnosti kupcev.

Trženje
Kako sem s klasičnim prodajnim pismom pridobil največjega ciljnega kupca?
Prednost klasičnega prodajnega pisma pred elektronskim je, da ga prejemniki težje spregledajo.