Prodaja
| Jure Habbe
Kako decembrske obiske poslovnih kupcev izkoristimo za pridobivanje prodajnih priložnosti?
Čeprav so zamirali že prej, smo s prednovoletnimi obiski poslovnih kupcev dokončno prenehali v času koronavirusa zaradi omejitev druženja.
Vendar pri njih ne gre zgolj za formalnost, temveč so pomembni vsaj iz dveh razlogov.
Prvi je, da kupcem izkažemo spoštovanje in zahvalo za sodelovanje, drugi pa nevsiljivo pridobivanje novih prodajnih priložnosti.
Zato v članku tokrat razlagamo, kako v dveh korakih decembrske obiske kupcev izkoristimo za tudi uspešno prodajo B2B.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Prodaja
5 koristnih nasvetov za prednovoletne obiske kupcev
Kaj moramo vedeti o prednovoletnih obiskih, da ne spravimo v zadrego le sebe, temveč tudi svoje sogovornike.

Prodaja
Kako reklamacije kupcev spremenimo v priložnosti za prodajo?
Kaj moramo vedeti o reklamacijah in kako jih z enim stavkom spremenimo v priložnosti za prodajo.