Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Kako decembrske obiske poslovnih kupcev izkoristimo za pridobivanje prodajnih priložnosti?

Čeprav so zamirali že prej, smo s prednovoletnimi obiski poslovnih kupcev dokončno prenehali v času koronavirusa zaradi omejitev druženja.  

Vendar pri njih ne gre zgolj za formalnost, temveč so pomembni vsaj iz dveh razlogov.

Prvi je, da kupcem izkažemo spoštovanje in zahvalo za sodelovanje, drugi pa nevsiljivo pridobivanje novih prodajnih priložnosti.

Zato v članku tokrat razlagamo, kako v dveh korakih decembrske obiske kupcev izkoristimo za tudi uspešno prodajo B2B.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

5 koristnih nasvetov za prednovoletne obiske kupcev
Prodaja
5 koristnih nasvetov za prednovoletne obiske kupcev
Kaj moramo vedeti o prednovoletnih obiskih, da ne spravimo v zadrego le sebe, temveč tudi svoje sogovornike.
Kako reklamacije kupcev spremenimo v priložnosti za prodajo?
Prodaja
Kako reklamacije kupcev spremenimo v priložnosti za prodajo?
Kaj moramo vedeti o reklamacijah in kako jih z enim stavkom spremenimo v priložnosti za prodajo.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...