Kako in zakaj sem zapravil posel, ki sem si ga zares želel?
Odgovor je preprost. Ker sem prekršil eno od zlatih pravil za uspešno prodajo poslovnim kupcem (B2B). Kar je dokaz več in potrditev, da resnično delujejo. Zato niso samo fraze, temveč je pomembno, da jih poznamo in upoštevamo.
Kaj se je dogajalo, kako sem zapravil posel in katero pravilo sem pri tem prekršil?
Zgodilo se je pred nekaj leti, ko sem izvajal krajše brezplačne izobraževalne dogodke za promocijo svojega prodajnega priročnika. Po koncu takšnega seminarja je pristopil eden od udeležencev, povedal, da mu je bila vsebina všeč in da bi bila aktualna tudi v njihovem podjetju. Potrdil sem, da me sodelovanje zanima in to je bilo zaenkrat vse.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

