Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Kako in zakaj sem zapravil posel, ki sem si ga zares želel?

Odgovor je preprost. Ker sem prekršil eno od zlatih pravil za uspešno prodajo poslovnim kupcem (B2B). Kar je dokaz več in potrditev, da resnično delujejo. Zato niso samo fraze, temveč je pomembno, da jih poznamo in upoštevamo.

Kaj se je dogajalo, kako sem zapravil posel in katero pravilo sem pri tem prekršil?

Zgodilo se je pred nekaj leti, ko sem izvajal krajše brezplačne izobraževalne dogodke za promocijo svojega prodajnega priročnika. Po koncu takšnega seminarja je pristopil eden od udeležencev, povedal, da mu je bila vsebina všeč in da bi bila aktualna tudi v njihovem podjetju. Potrdil sem, da me sodelovanje zanima in to je bilo zaenkrat vse.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Trije načini, kako smo uspešno prodajali v času gospodarske krize
Vodenje
Trije načini, kako smo uspešno prodajali v času gospodarske krize
Številna podjetja so bila ob zadnji gospodarski krizi v večjih težavah, kot bi bilo morda treba, ker jih je presenetila.
21 vprašanj, ki jih moramo zastavitvi kupcem za uspešno prodajo B2B
Orodja
21 vprašanj, ki jih moramo zastavitvi kupcem za uspešno prodajo B2B
Vprašanja nam pomagajo razumeti potrebe in pričakovanja kupcev ter jim prilagoditi svoje prodajne pristope in ponudbe.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...