Pojdi na glavno vsebino
Kadri in izobraževanje | Jure Habbe

Kako izberemo pravo usposabljanje za uspešno prodajo B2B?

V podjetjih, kjer se ukvarjajo s prodajo B2B, se večkrat pritožujejo, da prodajna izobraževanja in usposabljanja ne izpolnijo njihovih pričakovanj.  

Po drugi strani pa pri svojih povpraševanjih nimajo odgovorov, kaj bi na prodajnem področju želeli izboljšati, ali pravijo, da bi radi izvedeli »kakšne trike za povečanje prodaje«.  

Znan pregovor pravi, da če ne vemo, kam gremo, je vsaka pot prava, kar velja tudi za prodajna usposabljanja in temu primerni so rezultati.  

Zato v članku razlagamo, kateri so ključni dejavniki, ki jih moramo upoštevati pri izberi pravega usposabljanja, s katerim bomo dejansko izboljšali uspešnost prodaje.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

5 pogostih napak, zaradi katerih prodajna usposabljanja NE povečajo prodaje
Kadri in izobraževanje
5 pogostih napak, zaradi katerih prodajna usposabljanja NE povečajo prodaje
Kako s prodajnim usposabljanjem povečamo prodajo, namesto da samo porabimo čas in denar
5 vrst usposabljanj za uspešno prodajo B2B, kako delujejo in kdaj jih uporabimo
Kadri in izobraževanje
5 vrst usposabljanj za uspešno prodajo B2B, kako delujejo in kdaj jih uporabimo
Ker ni vseeno, kakšen način in kdaj uporabimo, da dosežemo najboljši učinek.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...