Kako izberemo pravo usposabljanje za uspešno prodajo B2B?
V podjetjih, kjer se ukvarjajo s prodajo B2B, se večkrat pritožujejo, da prodajna izobraževanja in usposabljanja ne izpolnijo njihovih pričakovanj.
Po drugi strani pa pri svojih povpraševanjih nimajo odgovorov, kaj bi na prodajnem področju želeli izboljšati, ali pravijo, da bi radi izvedeli »kakšne trike za povečanje prodaje«.
Znan pregovor pravi, da če ne vemo, kam gremo, je vsaka pot prava, kar velja tudi za prodajna usposabljanja in temu primerni so rezultati.
Zato v članku razlagamo, kateri so ključni dejavniki, ki jih moramo upoštevati pri izberi pravega usposabljanja, s katerim bomo dejansko izboljšali uspešnost prodaje.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

