Kako izboljšamo prodajno znanje in govorne veščine s formulo 30/10?
Informacije, ki so pomembne za naše prodajno, vodstveno in znanje nasploh, danes sprejemamo drugače, kot smo jih v preteklosti.
Glavna razloga sta digitalizacija, zaradi katere se je spremenilo delovanje našega spomina ter stalno hitenje, saj si vzamemo manj časa in smo pri dojemanju bolj površni.
Vendar pa nam prav znanje omogoča, da svoje delo opravljamo lažje in bolj učinkovito kot sicer ter se hitreje prilagajamo stalnim spremembam.
Zato v članku govorimo o preprosti metodi, s katero lahko izboljšamo svoje prodajno ali katero koli drugo znanje in govorne veščine, ki so prav tako pomembne za uspešnost prodaje.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

