Kako izboljšamo uspešnost prodaje B2B s stopenjskim prodajnim procesom?
Gre za enega izmed najbolj učinkovitih pristopov in orodij za prodajo zahtevnejših izdelkov in storitev, s katerim dosežemo več koristi.
Najbolj pomembne so spremljanje napredovanja prodajnega procesa pri vsakem posameznem kupcu in procentualnih možnosti za pridobitev naročila, lažje odkrivanje in odpravljanje slabosti pri prodaji, natančnejše napovedi prodaje in poenotenje pristopov v prodajnih ekipah.
Čeprav metoda ni novost, saj je poznana že nekaj desetletij, jo v praksi srečujemo dokaj redko.
Zato v današnjem članku razlagamo, kako stopenjski prodajni proces deluje in kako nam lahko pomaga izboljšati uspešnost prodaje B2B.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

