Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

Kako izboljšamo uspešnost prodaje B2B s stopenjskim prodajnim procesom?

Gre za enega izmed najbolj učinkovitih pristopov in orodij za prodajo zahtevnejših izdelkov in storitev, s katerim dosežemo več koristi.

Najbolj pomembne so spremljanje napredovanja prodajnega procesa pri vsakem posameznem kupcu in procentualnih možnosti za pridobitev naročila, lažje odkrivanje in odpravljanje slabosti pri prodaji, natančnejše napovedi prodaje in poenotenje pristopov v prodajnih ekipah.

Čeprav metoda ni novost, saj je poznana že nekaj desetletij, jo v praksi srečujemo dokaj redko.

Zato v današnjem članku razlagamo, kako stopenjski prodajni proces deluje in kako nam lahko pomaga izboljšati uspešnost prodaje B2B.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

V čem je razlika med prodajnim pristopom in procesom, ki je večina ne pozna?
Orodja
V čem je razlika med prodajnim pristopom in procesom, ki je večina ne pozna?
Prodajni pristop in proces sta nepogrešljivi orodji za uspešno prodajo in vodenje prodaje B2B.
Kako izboljšamo uspešnost prodaje B2B s pristopom »lupljenja čebule«?
Prodaja
Kako izboljšamo uspešnost prodaje B2B s pristopom »lupljenja čebule«?
Gre za rešitev enega od pogostejših vzrokov za razočaranja pri prodaji poslovnim kupcem.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...