Orodja
| Jure Habbe
V čem je razlika med prodajnim pristopom in procesom, ki je večina ne pozna?
Gre za dva podobna, vendar precej različna pojma, za katera pa opažam, da ju večina ne loči.
Pri čemer vsak na svoj način oba prispevata k uspešnosti prodaje poslovnim kupcem.
Zato tokrat pojasnjujemo, v čem je razlika med prodajnim pristopom in procesom ter kakšen je njun pomen pri prodaji B2B.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Orodja
PRO Test: 15 kriterijev za hitro preverjanje učinkovitosti spletne strani
Prvo in hitro oceno svoje spletne strani lahko naredimo tudi sami.

Orodja
Kaj je prodajna metoda Solution Selling in zakaj je nihče ne pozna?
Gre za najbolj sistematičen stopenjski proces za uspešno prodajo zahtevnejših izdelkov in storitev.