Kako izmerimo zadovoljstvo poslovnih kupcev in izboljšamo prodajo z indeksom NPS?
Ključni pogoj za dolgoročno sodelovanje s poslovnimi kupci, s katerimi pri prodaji B2B večina podjetij ustvari pretežni del svojih prihodkov, je njihovo zadovoljstvo.
Za raziskovanje zadovoljstva kupcev poznamo različne metode, ki so v praksi dokaj slabo izkoriščene.
Ena izmed najbolj preprostih je izračun indeksa NPS, ki je sicer bolj poznan na področju prodaje potrošnikom (B2C), vendar je uporaben tudi pri prodaji B2B.
Zato v članku tokrat razlagamo, kakšna je definicija zadovoljstva kupcev in kako ga izmerimo z indeksom NPS ter kako nam rezultati pomagajo izboljšati prodajno in poslovno uspešnost nasploh.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.