Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

Kako izmerimo zadovoljstvo poslovnih kupcev in izboljšamo prodajo z indeksom NPS?

Ključni pogoj za dolgoročno sodelovanje s poslovnimi kupci, s katerimi pri prodaji B2B večina podjetij ustvari pretežni del svojih prihodkov, je njihovo zadovoljstvo.

Za raziskovanje zadovoljstva kupcev poznamo različne metode, ki so v praksi dokaj slabo izkoriščene.

Ena izmed najbolj preprostih je izračun indeksa NPS, ki je sicer bolj poznan na področju prodaje potrošnikom (B2C), vendar je uporaben tudi pri prodaji B2B.

Zato v članku tokrat razlagamo, kakšna je definicija zadovoljstva kupcev in kako ga izmerimo z indeksom NPS ter kako nam rezultati pomagajo izboljšati prodajno in poslovno uspešnost nasploh.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

5 pogostih napak pri ugotavljanju zadovoljstva kupcev, ki vplivajo na uspešnost prodaje B2B
Orodja
5 pogostih napak pri ugotavljanju zadovoljstva kupcev, ki vplivajo na uspešnost prodaje B2B
Ugotavljanje zadovoljstva kupcev je izvrstno in nevsiljivo orodje za odkrivanje prodajnih priložnosti.
Kako odkrijemo prodajne priložnosti z ugotavljanjem zadovoljstva poslovnih kupcev?
Vodenje
Kako odkrijemo prodajne priložnosti z ugotavljanjem zadovoljstva poslovnih kupcev?
Ugotavljanja zadovoljstva je nevsiljiv in učinkovit prodajni pristop, če ga znamo izkoristiti.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...