Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

Kako odkrijemo prodajne priložnosti z ugotavljanjem zadovoljstva poslovnih kupcev?

V mnogih podjetjih je ugotavljanje zadovoljstva poslovnih kupcev zgolj formalnost in zaradi zahtev standardov kakovosti.

Kar je škoda, saj je lahko učinkovit način za odkrivanje prodajnih priložnosti, če ga znamo izkoristiti. 

Hkrati pa nam pomaga ohranjati uspešno sodelovanje s kupci, ki bi nas drugače morda celo zapustili, česar si zagotovo ne želimo. 

Zato v prispevku tokrat opisujemo preprost pristop, kako z ugotavljanjem zadovoljstva poslovnih kupcev takšno dvojno korist dosežemo v praksi.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kaj moramo vedeti o zadovoljstvu poslovnih kupcev in kako ga ugotovimo s tremi vprašanji?
Vodenje
Kaj moramo vedeti o zadovoljstvu poslovnih kupcev in kako ga ugotovimo s tremi vprašanji?
Za zadovoljstvo poslovnih kupcev nista dovolj samo kakovost izdelkov in storitev.
5 pogostih napak pri ugotavljanju zadovoljstva kupcev, ki vplivajo na uspešnost prodaje B2B
Orodja
5 pogostih napak pri ugotavljanju zadovoljstva kupcev, ki vplivajo na uspešnost prodaje B2B
Ugotavljanje zadovoljstva kupcev je izvrstno in nevsiljivo orodje za odkrivanje prodajnih priložnosti.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...