Vodenje
| Jure Habbe
Kako izvedemo uspešne letne razgovore s prodajnimi sodelavci?
Večina zaposlenih v prodaji na letnem razgovoru pričakuje, da bodo izvedeli, kaj in kako naj delajo v novem letu.
In mnogo vodilnih, da bodo sodelavcem razložili, ali celo določili, kaj in kako naj počnejo, da bodo dosegli pričakovane prodajne rezultate.
Kar je napačno pri enih in drugih.
Zato v članku govorimo, kakšna sta glavni namen in zlato pravilo letnih razgovorov ter kako jih izvedemo za uspešno prodajo v novem letu.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Vodenje
Vodenje prodaje kot coaching, namesto potuhe ali prisile
Rešitev za doseganje in preseganje pričakovane prodaje nista potuha ali prisila, temveč učinkovito vodenje, pri katerem uporabljamo zlasti tri preizkušene pristope.

Vodenje
Zakaj nas najboljši prodajni sodelavci v resnici zapustijo?
Devet pogostih razlogov, zaradi katerih se to dogaja v našem poslovnem okolju in kako si lahko pomagamo.