Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

Kako zapravljamo posle s poslovnimi kupci zaradi napačne uporabe referenc?

Ali pri pogovorih s poslovnimi kupci uporabljate reference ter z veseljem navajate svoje rešitve in naročnike, na katere ste najbolj ponosni?  

Odgovor je verjetno pritrdilen, saj to počnemo v večini podjetij.  

Vendar se redki zavedajo, da lahko z nepremišljeno uporabo teh podatkov kupce odvračamo in tako zapravljamo posle. 

Pri čemer ne gre za varovanje poslovnih skrivnosti, čeprav je prav tako lahko občutljivo. 

V članku tokrat govorimo, zakaj so reference pomembne, kako vplivajo na kupce in kako jih uporabljamo premišljeno, da z njimi ne naredimo več škode kot koristi.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Dve zlati pravili, kako pridobimo zaupanje kupcev, ki je pogoj za uspešno prodajo B2B
Prodaja
Dve zlati pravili, kako pridobimo zaupanje kupcev, ki je pogoj za uspešno prodajo B2B
Upoštevanje ali zanemarjanje teh dveh preprostih pravil preizkušeno vpliva na prodajne rezultate.
Kako sem zapravil posel pri pomembnem kupcu, ker sem prekršil pravilo prodaje rešitev?
Prodaja
Kako sem zapravil posel pri pomembnem kupcu, ker sem prekršil pravilo prodaje rešitev?
Praktični dokaz, da prodajna pravila zares delujejo in jih ni pametno kršiti.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...