Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Kako najbolje ravnamo, kadar nam poslovni kupci odgovorijo, da smo predragi?

Gre za eno izmed najbolj pogostih in občutljivih vprašanj, od katerega so lahko precej odvisni naši prodajni rezultati.

Kajti sprejemljive cene so med ključnimi pogoji za uspešno prodajo, čeprav niso edini.

Zato je ustrezen odziv na pripombe kupcev glede višine cen pomemben dejavnik pri pridobivanju naročil in poslovnem sodelovanju nasploh.

Če vas zanima, kako najbolje ravnamo, kadar nam kupci odgovorijo, da smo predragi, in kakšno je psihološko ozadje predlaganega pristopa, pa boste izvedeli v članku.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kdaj in kako se pri prodaji B2B s kupci pogovarjamo o cenah?
Prodaja
Kdaj in kako se pri prodaji B2B s kupci pogovarjamo o cenah?
Najbolj pogosta napake je, da se o cenah običajno pogovarjamo prezgodaj.
5 pogostih napak, zaradi katerih prodajamo po (pre)nizkih cenah
Prodaja
5 pogostih napak, zaradi katerih prodajamo po (pre)nizkih cenah
Za prodajo poslovnim po nizkih cenah smo večinoma krivi sami.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...