Orodja
| Jure Habbe
Kako nam lahko Facebook pomaga pri prodaji B2B?
Za resno poslovno družbeno omrežje velja Linkedin, Facebook pa naj bi bil namenjen širokim ljudskim množicam. Vendar več avtorjev opozarja, da je lahko Facebook celo boljši medij za navezovanje poslovnih stikov in iskanje prodajnih priložnosti od Linkedina. Ali nam Facebook lahko pomaga pri prodaji B2B in kako?
Najprej ponovimo, kar že vemo.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
Orodja
Linkedin: Izguba časa ali neizkoriščena prodajna priložnost?
Čeprav je marsikdo nad njegovo uporabnostjo pri iskanju kupcev že obupal, navajamo štiri preproste načine, kako lahko Linkedin uspešno izkoristimo pri trženju in prodaji B2B.
Kadri in izobraževanje
Ali je Linkedin profil zares zasebna zadeva zaposlenih?
Povsem razglašeni osebni Linkedin profili zaposlenih kvarijo podobo številnih zagotovo sicer zelo dobrih podjetij.