Prodaja
| Jure Habbe
Kako poslovne kupce prepričamo, da spremenijo svojo odločitev o izbiri?
Težko in zagotovo ne tako, kot počne večina.
Gre za primere, ko nam je jasno, ali se nam vsaj zdi, da imajo kupci v mislih določeno izbiro, ki ni naše sodelovanje.
Čeprav možnosti običajno niso velike, vseeno poznamo način, kako to lahko naredimo.
Zato v članku govorimo o pristopu, kako poslovne kupce prepričamo, da spremenijo svojo odločitev o izbiri rešitve, tehnologije, blagovne znamke, ali ponudnika.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
Prodaja
PRO Nasvet: Kako ravnamo premišljeno, kadar nam prodaja poslovnim kupcem ne uspe?
S čustvenimi izbruhi ob zavrnitvah naših ponudb lahko po nepotrebnem pokvarimo odnose s kupci.
Prodaja
PRO Nasvet: Preprost način, kako poslovne kupce prevzamemo konkurentom
Preizkušena metoda v treh korakih, ki smo jo leta uspešno uporabljali pri prodaji B2B.