Prodaja
| Jure Habbe
PRO Nasvet: Preprost način, kako poslovne kupce prevzamemo konkurentom
Večina podjetij posluje na t.i. zrelih trgih. To pomeni, da naši ciljni poslovni kupci že uporabljajo določene izdelke, storitve in rešitve, ki jih želimo predstaviti in po možnosti prodati.
Kot vemo, so običajno njihovi odgovori, da jih naša ponudba ne zanima, ker imajo zadeve že urejene.
Zato tokrat opisujemo preprost način, ki smo ga uspešno uporabljali pri prodaji B2B, s katerim kupce prevzamemo konkurentom, zakaj deluje in kako ga izvedemo v treh korakih.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Prodaja
Kako poslovne kupce prevzamemo svojim konkurentom? In oni nam.
Uporabna pravila, kako poslovne kupce prevzamemo konkurentom in kako se obranimo, da jih oni ne prevzamejo nam.

Trženje
Kaj je izobraževalno trženje in kako ga uporabimo za povečanje prodaje B2B?
Gre za učinkovit način pridobivanja prodajnih priložnosti pri obstoječih in novih kupcih doma in v tujini.