Prodaja
| Jure Habbe
PRO Nasvet: Kako ravnamo premišljeno, kadar nam prodaja poslovnim kupcem ne uspe?
Slabih novic je predvsem pri prodaji poslovnim kupcem običajno precej več, kot dobrih.
Saj vemo, da večina sogovornikov iz takšnih ali drugačnih razlogov naših ponudb ne sprejme.
Zavrnitvam razumljivo sledi razočaranje, ko lahko naredimo povsem nepotrebne in nepopravljive napake.
Zato tokrat govorimo, kako ravnamo premišljeno, kadar nam prodaja B2B ne uspe, da s poslovnimi kupci ohranimo dobre odnose in možnosti za bodoče sodelovanje.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Prodaja
PRO Nasvet: Kako rešujemo ugovore kupcev za uspešno prodajo?
Če se pri pogovorih s kupci pogosto srečujemo z ugovori, imamo zagotovo težavo s svojim prodajnim pristopom.

Prodaja
Kako reklamacije kupcev spremenimo v priložnosti za prodajo?
Kaj moramo vedeti o reklamacijah in kako jih z enim stavkom spremenimo v priložnosti za prodajo.