Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

Kako povečamo aktivnost pri prodaji B2B brez pritiskov in slabe volje?

Uspešnost prodaje poslovnim kupcem je odvisna od dveh ključnih dejavnikov, ki sta vsebina in količina naših prodajnih dejavnosti. 

Pri vsebini, je pomembno, da počnemo prave dejavnosti in na pravi način, o čemer govorimo v številnih prispevkih. 

Vendar nam vse znanje in izkušnje prav nič ne pomagajo, če smo pri prodaji preveč pasivni. 

Zato tokrat razlagamo, kako sistematično povečamo količino svojih prodajnih dejavnosti, ali kako kot vodilni brez pritiskov in slabe volje povečamo prodajno aktivnost svojih sodelavcev.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

5 uporabnih nasvetov za vsakodnevno vodenje prodaje
Vodenje
5 uporabnih nasvetov za vsakodnevno vodenje prodaje
Za vsakodnevno vodenje, od katerega je odvisna uspešnost prodaje in naš osebni uspeh, je posebej pomembnih pet nalog.
Vodenje prodaje kot spodbuda, namesto potuhe ali groženj
Vodenje
Vodenje prodaje kot spodbuda, namesto potuhe ali groženj
Najbolj razširjeni obliki vodenja prodaje v našem poslovnem okolju sta potuha in prisila.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...