Vodenje
| Jure Habbe
Vodenje prodaje kot spodbuda, namesto potuhe ali groženj
Direktorji in vodje prodaje so pod precej večjim pritiskom in stresom od svojih prodajnih sodelavcev. Zakaj? Ker so odgovorni za prodajne rezultate, od katerih je odvisno delovanje podjetij.
In kadar prodaja ne poteka po načrtih, vodstvo obračunava predvsem z njimi in jih neredko tudi zamenja.
Zato vodenje prodaje, kljub boljšemu plačilu, ni preprosto.
Ali in kako si kot direktor ali vodja prodaje pri tem lahko pomagamo?
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Vodenje
10 načinov, kako lahko vodilni vsak dan motiviramo svoje sodelavce
Motivacija zaposlenih je spodbuda in osnovno gibalo za doseganje pričakovanih prodajnih in drugih rezultatov.

Kadri in izobraževanje
Kako se vsak dan motiviramo za uspešno prodajo B2B?
Ključna osebna dejavnika za uspešno prodajo poslovnim kupcem sta znanje in motivacija.