Trženje
| Jure Habbe
Kako povečamo prodajo s tremi načini udeležbe na sejmih?
Kljub digitalizaciji trženja in prodaje so sejmi še vedno eden od najbolj učinkovitih načinov za pridobivanje prodajnih priložnosti in kupcev.
Vendar ima tudi udeležba na sejmih svoja pravila, na kakšen način jo najbolje izkoristimo.
Kako vem? Ker sem se z organizacijo sejemskih nastopov v različnih podjetjih ukvarjal več kot petindvajset, nazadnje še lani.
Zato tokrat govorimo o treh načinih za povečanje prodaje z udeležbo na sejmih doma in predvsem v tujini.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Trženje
Kam se nam najbolj izplača vložiti svoj marketinški denar?
Preprosto pravilo, s pomočjo katerega se lažje odločimo, kako najbolje porabimo svoj marketinški proračun.

Prodaja
Kako ekspresno napolnimo svoj prodajni lijak v sedmih korakih?
Uporaben pristop, s pomočjo katerega lahko začnemo polniti svoj prodajni lijak že v nekaj dneh.