Orodja
| Jure Habbe
Kako povečamo uspešnost prodaje B2B s tržnimi raziskavami?
Tržne raziskave so eno izmed učinkovitejših, vendar slabo izkoriščenih marketinških orodij, ki jih lahko uporabljamo pri prodaji poslovnim kupcem.
Njihovo delovanje temelji na preprostem dejstvu, da ljudje načeloma radi odgovarjamo na različne ankete, (samo)ocene, kvize in podobno, kjer lahko izrazimo, ali preverimo svoje mnenje.
Zato v članku govorimo o ključnih koristih tržnih raziskav in kako jih uporabimo za povečanje uspešnosti prodaje B2B.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Orodja
Tri orodja za spletne ankete, med katerimi vsaj enega mnogi ne poznajo
Eden od pogojev za trženjsko in prodajno anketiranje je preprosto in uporabnikom prijazno orodje.

Trženje
13 preizkušenih marketinških pristopov pri prodaji B2B za vsako podjetje in kakšen je najboljši
Seznam in krajši opis marketinških taktik, ki jih moramo poznati v vsakem podjetju.