Tri orodja za spletne ankete, med katerimi vsaj enega mnogi ne poznajo
Ankete so učinkovito, vendar dokaj slabo izkoriščeno prodajno orodje. Večinoma jih srečujemo za ugotavljanje zadovoljstva kupcev, čeprav so uporabne na različne načine.
In v čem je njihova moč?
V vseh časopisih in revijah so med najbolj branimi vsebinami razni testi, saj je v naši naravi, da radi odgovarjamo na vprašanja.
To splošno lastnost lahko izkoristimo tudi za pridobivanje informacij o ciljnih kupcih in iskanje prodajnih priložnosti.
V članku tokrat govorimo o treh orodjih za spletne ankete, med katerimi vsaj enega, ki je brezplačno in v slovenščini, mnogi ne poznajo.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

