Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

Tri orodja za spletne ankete, med katerimi vsaj enega mnogi ne poznajo

Ankete so učinkovito, vendar dokaj slabo izkoriščeno prodajno orodje. Večinoma jih srečujemo za ugotavljanje zadovoljstva kupcev, čeprav so uporabne na različne načine.  

In v čem je njihova moč? 

V vseh časopisih in revijah so med najbolj branimi vsebinami razni testi, saj je v naši naravi, da radi odgovarjamo na vprašanja.  

To splošno lastnost lahko izkoristimo tudi za pridobivanje informacij o ciljnih kupcih in iskanje prodajnih priložnosti. 

V članku tokrat govorimo o treh orodjih za spletne ankete, med katerimi vsaj enega, ki je brezplačno in v slovenščini, mnogi ne poznajo.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kaj pomeni zvestoba kupcev in kako jo izmerimo z enim vprašanjem?
Vodenje
Kaj pomeni zvestoba kupcev in kako jo izmerimo z enim vprašanjem?
Za dolgoročno sodelovanje s kupci sta ključnega pomena njihovo zadovoljstvo in zvestoba.
Kaj moramo vedeti o zadovoljstvu poslovnih kupcev in kako ga ugotovimo s tremi vprašanji?
Vodenje
Kaj moramo vedeti o zadovoljstvu poslovnih kupcev in kako ga ugotovimo s tremi vprašanji?
Za zadovoljstvo poslovnih kupcev nista dovolj samo kakovost izdelkov in storitev.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...