Kako pridobimo in uporabimo priporočila svojih kupcev v štirih korakih?
Priporočila kupcev so že od nekdaj pomembna za uspešno prodajo. To potrjujejo tudi znani pregovori, kot je, da dober glas seže v deveto vas, in podobni. Širijo se lahko spontano, čemur pravimo od ust do ust (ang. Word of Mouth = WoM). Ali pa jih v prodaji izkoriščamo načrtno. In v takšnem primeru moramo vedeti, kako jih pravilno pridobimo in nato tudi uporabimo.
Najprej spomnimo na psihološko ozadje, zakaj priporočila sploh delujejo.
Priporočilo krepi zaupanje v izdelek, storitev ali ponudnika ter odpravlja nelagodje ali strah pred napačno odločitvijo za nakup. Prav tako temelji na prepričanju, da nam prijatelj ali poslovni partner zagotovo ne bo priporočil nekaj slabega. Nihče si namreč ne želi kupiti nečesa, s čimer ne bo zadovoljen. Zato si pri tem pomagamo z mnenji in priporočili ljudi, ki jih poznamo in jim zaupamo.
Ker nam je delovanje priporočil pri potrošnikih dovolj poznano, tokrat govorimo, kako jih pridobimo in uporabimo pri prodaji poslovnim kupcem (B2B).
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

