Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Kako pridobimo in uporabimo priporočila svojih kupcev v štirih korakih?

Priporočila kupcev so že od nekdaj pomembna za uspešno prodajo. To potrjujejo tudi znani pregovori, kot je, da dober glas seže v deveto vas, in podobni. Širijo se lahko spontano, čemur pravimo od ust do ust (ang. Word of Mouth = WoM). Ali pa jih v prodaji izkoriščamo načrtno. In v takšnem primeru moramo vedeti, kako jih pravilno pridobimo in nato tudi uporabimo.

Najprej spomnimo na psihološko ozadje, zakaj priporočila sploh delujejo.

Priporočilo krepi zaupanje v izdelek, storitev ali ponudnika ter odpravlja nelagodje ali strah pred napačno odločitvijo za nakup. Prav tako temelji na prepričanju, da nam prijatelj ali poslovni partner zagotovo ne bo priporočil nekaj slabega. Nihče si namreč ne želi kupiti nečesa, s čimer ne bo zadovoljen. Zato si pri tem pomagamo z mnenji in priporočili ljudi, ki jih poznamo in jim zaupamo.

Ker nam je delovanje priporočil pri potrošnikih dovolj poznano, tokrat govorimo, kako jih pridobimo in uporabimo pri prodaji poslovnim kupcem (B2B).

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kako poslovne kupce prevzamemo svojim konkurentom? In oni nam.
Prodaja
Kako poslovne kupce prevzamemo svojim konkurentom? In oni nam.
Uporabna pravila, kako poslovne kupce prevzamemo konkurentom in kako se obranimo, da jih oni ne prevzamejo nam.
Kako smo odkrili in osvojili tržno nišo ter ustvarili milijone evrov prihodkov
Prodaja
Kako smo odkrili in osvojili tržno nišo ter ustvarili milijone evrov prihodkov
Predstavitev izkušnje, s pomočjo katere lahko dobite idejo za dobičkonosno tržno nišo tudi v svoji dejavnosti.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...