Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Kako pridobimo prodajne priložnosti s svojim obvestilom o odsotnosti?

Poletje je čas daljših dopustov, ko marsikdo na svojem elektronskem naslovu objavi obvestilo o odsotnosti. In pri tem večina niti ne pomisli, da je tudi to možnost za pridobivanje prodajnih priložnosti.

Kako vem?

Ker skozi vse leto vsak teden pregledam približno petdeset, poleti pa okrog dvesto takšnih obvestil, ki jih prejmem kot odgovor na svoje objave.

In med njimi jih niti odstotek ne izkorišča omenjene možnosti.

Celo nasprotno, nekatera obvestila so prav zanikrna.

Zato tokrat opisujem, kako lahko prodajne priložnosti pridobimo s svojim obvestilom o odsotnosti ali kolektivnem dopustu, in kako takšen pristop deluje.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kaj je gverilski marketing in kako deluje v prodaji B2B?
Trženje
Kaj je gverilski marketing in kako deluje v prodaji B2B?
Gverilski marketing je sinonim za trženjske pristope, s katerimi vzbudimo pozornost ciljnih kupcev in se z njimi razlikujemo od drugih ponudnikov.
Uspešna prodaja B2B ni znanost, temveč je predvsem zdrava pamet
Prodaja
Uspešna prodaja B2B ni znanost, temveč je predvsem zdrava pamet
Za uspešno prodajo B2B moramo poznati odgovore na sedem osnovnih vprašanj, ki nam pomagajo razumeti svoje kupce.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...