Kako pridobimo prodajne priložnosti s svojim obvestilom o odsotnosti?
Poletje je čas daljših dopustov, ko marsikdo na svojem elektronskem naslovu objavi obvestilo o odsotnosti. In pri tem večina niti ne pomisli, da je tudi to možnost za pridobivanje prodajnih priložnosti.
Kako vem?
Ker skozi vse leto vsak teden pregledam približno petdeset, poleti pa okrog dvesto takšnih obvestil, ki jih prejmem kot odgovor na svoje objave.
In med njimi jih niti odstotek ne izkorišča omenjene možnosti.
Celo nasprotno, nekatera obvestila so prav zanikrna.
Zato tokrat opisujem, kako lahko prodajne priložnosti pridobimo s svojim obvestilom o odsotnosti ali kolektivnem dopustu, in kako takšen pristop deluje.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

