Kako ravnamo pri zamudah plačil poslovnih kupcev, da z njimi ohranimo dobre odnose?
Ena od posledic pandemije je tudi poslabšanje t.i. plačilne discipline, kar pomeni, da se številni poslovni kupci (ponovno) ne držijo dogovorjenih ali določenih rokov plačila.
To v našem poslovnem okolju sicer ni nekaj novega, čeprav se je stanje v zadnjih desetih letih precej izboljšalo.
Vendar pa je posebej ravnanje pri zamudah plačil dokaj občutljivo vprašanje, ki lahko pomembno vpliva na odnose s poslovnimi kupci.
Zato v članku opisujemo, kako ravnamo pri zamudah plačil poslovnih kupcev, da z njimi ohranimo dobre odnose in izkušnjo, ko smo prekinili sodelovanje z dobaviteljem prav zaradi napačnega pristopa.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

