Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

Kako ravnamo pri zamudah plačil poslovnih kupcev, da z njimi ohranimo dobre odnose?

Ena od posledic pandemije je tudi poslabšanje t.i. plačilne discipline, kar pomeni, da se številni poslovni kupci (ponovno) ne držijo dogovorjenih ali določenih rokov plačila. 

To v našem poslovnem okolju sicer ni nekaj novega, čeprav se je stanje v zadnjih desetih letih precej izboljšalo. 

Vendar pa je posebej ravnanje pri zamudah plačil dokaj občutljivo vprašanje, ki lahko pomembno vpliva na odnose s poslovnimi kupci.  

Zato v članku opisujemo, kako ravnamo pri zamudah plačil poslovnih kupcev, da z njimi ohranimo dobre odnose in izkušnjo, ko smo prekinili sodelovanje z dobaviteljem prav zaradi napačnega pristopa.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

3 velike napake pri reševanju reklamacij, zaradi katerih izgubljamo kupce
Vodenje
3 velike napake pri reševanju reklamacij, zaradi katerih izgubljamo kupce
Nihče ne pričakuje, da smo popolni, temveč ustrezen odziv na reklamacije. (Slika: rawpixel.com)
7 predlogov, kako ravnamo, če imamo preveč naročil, da ohranimo dobre odnose s kupci
Vodenje
7 predlogov, kako ravnamo, če imamo preveč naročil, da ohranimo dobre odnose s kupci
Preveč naročil lahko povzroči površnosti in napake pri izvedi ter pritožbe in nezadovoljstvo kupcev.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...